2009 m. gruodžio 31 d., ketvirtadienis

Interjeras

Pralėkė Šv. Kalėdų šventės, kur buvę kur nebuvę ateina ir nauji 2010. Yra sakoma kad negerai pabaigti metus su skolomis, taigi bandau atiduoti skolą ir patalpinti finalinę fotosesiją. Na gal dar ką nors pridėsiu ateityje:)
Su Naujais!
Miegamasis

Vonia

Darbo kambarys ir "vartai" į rūbinę
Vaikų dušas
Panelės kambarys :)
Sūnaus kambarys
Laiptinė
Durys

Holas
Pirmo aukšto sanmazgas
Svečių kambario fragmentas

Virtuvė

Svetainė

Terasa

Chaosas skalbykloje

Valdymo sistemos fragmentai
Su Naujais!

9 komentarai:

Andrius Chranovskis rašė...

IIux. Aciu

Anonimiškas rašė...

Viskas taip fantastiska :)
Man patinka erdvumas.

Anonimiškas rašė...

Viskas labai gražu. Kai ką nuo tamstos "nubeždžioniausiu" pas save.
Sėkmės
Birutė

Anonimiškas rašė...

Erdvu...bet tik tiek..pasigedau jaukumo...ofisiniai namai...

Unknown rašė...

:) Apie jaukumą pas mane sava filosofija. Jaukumą sukuria ten gyvenantys žmonės ir bildukai :) visos tos smulkmenos kurios susikaupia per tam tikrą laiką, kurios turi savo istoriją, o ne atvežamos dirbtinai :))

Blakis rašė...

Teisinga filosofija :) saunuoliai.

Unknown rašė...

Atsiprašau, bet man viskas taip neskoninga.

Unknown rašė...

O ko atsiprašinėt :) Skonis toks jau toks dalykas... Man pavyzdžiui žiauriai patinka Metallica ir aš negaliu pakęsti Русское радио. Bet daug žmonių jos klausosi. Daugybė žmonių alpsta dėl iPhone, o man telefonas tik darbo įrankis... Visiškai nesistebiu kad mano interjeras kažkam gali būti be ryšio. Smagu kad žmonės turi savo nuomonę ir ją išsako. Aš irgi žiūrėdamas į kaikuriuos interjerus, kartais ir žymių architektų, sakau kad jau tokios beskonybės nesu matęs :) bet tai mano asmeninė nuomonė. Šiaip būtų įdomu išgirst kas tiksliai pas mane be skonio :) Žinai viskas, tai kaip ir nieko :D

Saulius rašė...

As labiau megstu AC zaibs DC, bet ir manowarus paklausau kai truksta ipurskimo.
Kas liecia nama tai grazu. Man patinka dideli langai iki grindu. Tik visi visada gasdina del silumos ir visokiu rasojimu.