2009 m. liepos 14 d., antradienis

Gaminam virtuvės baldus



Po truputėlį atėjo laikas ir virtuvės baldams. Pradinė vizija:
  • U formos stalviršis
  • Įmontuojama orkaitė (elektrinė)
  • Įmontuojama keramikinė kaitlentė
  • Įmontuojama indaplovė
  • Įmontuojamas šaldytuvas
  • kampinė kriauklė
Ta vizija susigulėjo tikriausiai per visą statybos laikotarpį, tad galutinis pasirinktas variantas nelabai nuo jos ir skiriasi. Padarėm tik porą nedidelių pakeitimų:
  • Atsisakėm didelio gartraukio ir pasirinkom įmontuojamą, tokiu būdu gaunam dar šiek tiek naudingos vietos ir išvengiam varginančio gartraukio šveitimo.
  • Atsisakėm įmontuojamo šaldytuvo (vizualizacija vis dar su įmontuojamu).

Įmontuojamo šaldytuvo atsisakėm dėl keleto priežasčių:
  • Pirmiausia nulėmė kaina ir pasirinkimo nebuvimas. Tenka rinktis iš kelių modelių AEG, Bosh, ir Liebher, kas iš principo nėra blogai, bet aparatai su mane tenkinančiom funkcijom (NoFrost, elektroninis valdymas ir t.t.) kažkotai kainuoja nerealius pinigus. Ir nesinorėtų kad naujas šaldytuvas neturėtų viso to kuo jau naudojamės 8 metai. Nesivelsiu į pasakojimus kodėl NoFrost man patinka labiau nei apsižliumbęs šaldytuvas, tiesiog taip yra. Ir kodėl elektroninis valdymas man labiau patinka už elektro mechaninį.
  • Antra - visi normalaus dydžio įmontuojami yra su kamera apačioje. Ši komponuotė mano brangiausiajai yra nerealus blogis, ji tiesiog nepasiekia viršutinių šaldytuvo lentynų :(
  • Trečia - nelabai aiški šaldytuvo iškrapštymo procedūra gedimo atveju. Aišku čia pati mažiausia problema.
Tad viską perkračius, pasikonsultavus su draugais žinovais ir ekspertais apsistojom ties dviduriu (side-by-side) variantu. Taigi vizualicacija dar šiek tiek pasikeis :) bet jau nežymiai.

O čia spalvos ir kitos charakteristikos





Plokštė iš Termopalo CLEAF LG71 Millerighe.



Stalviršis taip pat iš Termopalo Sandstein 1/40



Tarpas tarp spintelių užpildytas stalviršio spalvos medžiaga (10mm hpl sluoksnis)

Stiklai matiniai (aliuminio spalva)

Vyninė po bariuku

Bėgeliai ir lankstai tylūs :)

Ištraukiami krepšiai, džiovykla, bei karuselė kampinėj spintelėj chromuoti

5 komentarai:

eNyu rašė...

Įranga labai panaši, kaip pas mane - kampinė kriauklė, keramikinė kaitlentė (tik mano atveju - indukcinė), įmontuojamas gartraukis bei įmontuojama indaplovė. Tik mano ir šaldytuvas paslėptas. Mano atveju, dviduriam tiesiog nebūtų vietos.:)

Gytis rašė...

Ir jeigu ne paslaptis kokia kaina ir kokia kontora gamina?

Simas K. rašė...

Na, manau, kad pats gaminsis :) Jei ne, tai daug pinigu i bala ismes...

Unknown rašė...

Turiu pažystamą kuris užsiima kietų baldų gamyba ir esu matęs daug jo darbų. Kokybės ir kainos santykis man labai tinka :) Išmetinėti į balą pinigėlių nesu linkęs. Jei yra poreikis galiu įmest telefoną.

Teoriškai galėčiau pats organizuotis viską, bet įvertinus savo darbo laiką ir savo minimalią patirtį balduose supranti, kad geriau atiduoti tai daryti tiem kas moka geriau, o pačiau užsiimti tuo ką pats moki geriau :)

Maya rašė...

Aš ir jei dabar darytume remontą, norėčiau įmontuojamos orkaitės. Daug praktiškesnis ir geresnis variantas.